Кошик
72 відгуків

Корисні поради водіям

Рух під час дощу

При русі під час дощу водій повинен пам'ятати що погіршується видимість (особливо в нічний час), зменшується коефіцієнт зчеплення шин з дорогою, збільшується гальмівний шлях і з'являється небезпека гідропланування. Особливої обережності потрібно продовжувати рух з початком дощу, коли поверхня дороги зволожується, а пил, що на ній є, як би утворює маслянисту плівку, що робить дорогу слизькою.

Щоб уникнути занесення гальмування робити плавно і в початковий момент при включеній передачі і зчеплення. В дощ треба збільшувати дистанцію, не їхати близько за іншими машинами. Бруд з-під коліс буде забрызгивать постійно лобове скло. Не їздите швидко по калюжах. Причин багато:
- бризки можуть позбавити видимості;
- дорога може бути нерівною під водою;
- вода потрапляє в гальмівні колодки.

Рекомендації:
- при перших краплях дощу знижуйте швидкість,
- під час сильного дощу обов'язково продовжуйте рух з включеним ближнім світлом або протитуманними фарами
- наближаючись до попутним і зустрічним транспортним засобам, заздалегідь вмикайте важіль управління щітки склоочисників,
- з'явилися сумніви в керованості на мокрій дорозі - знижуйте швидкість,
- спостерігайте за поведінкою попереду автомобілів, що йдуть,
- перед калюжами знижуємо швидкість руху,
- втративши контакт з дорогою, не вивертайте кермо занадто круто, навіть якщо дуже хочеться;
- якщо є можливість об'їхати калюжу, краще нею скористатися.

Якщо автомобіль занесло

Занос автомобіля на слизькій дорозі може виникнути:
- при гальмуванні з-за блокування задніх коліс автомобіля,
- з-за різкого повороту рульового колеса,
- при різкому прискоренні руху автомобіля.

Бічний занос автомобіля може виникнути при наступних умовах: при різкому натисканні на педаль гальма, особливо на слизькій дорозі, при проходженні поворотів і заокруглень при різкому збільшенні швидкості, різкому повороті рульового колеса. При попаданні одного боку коліс на не укріплену вологу або слизьку дорогу, прирезком різкому гальмуванні або розгоні автомобіля, з-за різниці зносу протектора шин, різного тиску в шинах.

Для усунення причини занесення коліс передньої осі необхідно повертати рульове колесо в бік, протилежний занесенню, а при занесенні коліс задньої осі в бік заносу.
 

Інші статті